"This moment is so great I wanna have sex with it".

Nu ska jag, efter mkt slit, gå och lägga mig.
APRIL, APRIL. Där kom det. Dagens första och ända aprilskämt.
Jag ska egentligen måla naglarna och titta på Scrubs tills det har torkat.

Där fick ni ett litet smakprov på min underbara uppfinningsrikedom, kreativitet och humor.
Ibland är jag riiiktigt tråkig. Men ibland innefattar, turligt nog, endast 1a April då man måste luras för att det ska vara ett roligt aprilskämt. Jag är bra på det mesta, men luras är inte inräknat.

Fast det finns ett undantag. Det är det om Karn-Arne-Jonas Gransson som bara kallades Gransson pga. av att han skämdes för sitt trippelnamn. Jag mötte honom i en skog en dag och vi beslutade att vi älskade varandra. Det är beviset på hur obegåvade vänner jag har som faktiskt gick på att det fanns en pojke vid namn KARL-ARNE-JONAS GRANSSON!.

Nej nagellack och Scrubs var det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback