Mvg.

Jag kämpade mig till Lovisas Mvg. Den där meningen var väldigt svår förstådd så jag ska förklara.

Lovisa fick ett halft poäng under mvg. Det kunde jag inte acceptera.
Lovisa sa "Nej, han har rättat rätt. Jag förtjänar inte mvg för jag hade inte tillräckligt bra."
Alex skrev: 40,5 poäng, Vg på Schoolsoft. Då blev jag arg och skrek.
Sedan påpekade jag att "Jesper vaknar sent" och "Jesper är trött när han vaknar" var samma sak eftersom Jesper troligtvis har en anledning till att vakna sent: att han är trött.

Lovisa fick iaf Mvg på spanskaprovet och därför tänker jag skryta med de bravaderna. Jag är stolt över Lovisa trots att jag inte fick lika bra. Spanska suger. WORD.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback