Födelsedag.

Som om dagen inte kunde bli bättre.
Jag fick mig lite pengar redan imorse så att jag kunde köpa mig nytt kroppstäckande. Sedan har jag också fått Sanni att köpa mig lite näring. Det var generöst. Nu är jag ännu rikare efter ett liv efter att släkten varit här. Och jag har med hjälp av pengar jag fick tillbaka av Sofia gjort mig skuldfri från Karlsson. Det känns fantastiskt.

Skuldfri är för övrigt ett väldigt fult ord. Det låter som en skuldra vilket inte har ett dugg med pengar att göra. Jag ska sälja mina skuldror. Då blir jag ännu mer skuldfri.

Nej det där var tråkigt.

Aja saken var den att när dagen var på topp fick jag reda på att Location var redo för världsspridning. Bästa presenten jag kunnat få så nu blir det rock nonstop.
image33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback