Backstreet's Back ALRIGHT!.

Nej jag tkr inte riktigt om mig själv när jag är såhär töntigt. Eller det gör jag förresten visst.
Idag är det 1a April, men eftersom jag aldrig ljuger så drar jag heller inga sådana skämt. En annan teori om varför jag är så EXTREMT tråkigt skulle kunna vara att jag inte alls är kreativ på något sätt och faktiskt inte KAN komma på något skämt som är tillräckligt smart för att det ska vara värt besväret och för att folk ska gå på det.

Sverige känns iaf allmänt mysigt trots snön och återkomsten inleddes med lite Umeå Open. Jag vill bara berätta för Vks recensenter att de kan ta sig i närmaste rövhål eftersom de inte alls har någon form av musiksmak. Hur man kan påstå att Adam Tensta var kvällens Kung är helt oförlåtligt. Inte nog med att hans musik inte har något alls att komma med överhuvudtaget, så var spelade faktiskt både Timo och Johnossi samma kväll.

Kvällens Kung var utan tvekan Timo Räisänen. Stämningen i Idun obeskrivbar. Jag säger: "Underbart. Tack, bock och puss på kinden." Till Timo och sedan lämnar jag det på det viset.

(Inte att glömma att Mando på Fredagen också är något att minnas de kalla dagar man blir nostalgisk.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback