San Francisco // Botanical Gardens

Nu var det ett tag sedan det blev ett inlägg. Har både hunnit byta stad ett par gånger och till slut tagit mig hela vägen hem till höst-Umeå igen. Och Gud vad kul det har varit, men också skönt att vara hemma igen. Nu hade jag tänkt börja blogga ikapp igen! Här är när vi vandrade runt i San Francisco Botanical Gardens alla fyra och gud det känns som en evighet sedan. Här spanar Agnes och Elin på något spännande. Kanske en ancient plant?
 
Maja som nästan native San Franciscan men ändå inte fick komma in gratis som innerstadsborna. 
 
SÅ KUL MED BLOMMOR!! 
 
Världens finaste ju. <3 Tur jag håller mig mest bakom kameran så man slipper bli ~*överglänst*~ av dessa beautys. 
 
De hade även djur = diverse fåglar och en mycket liten sköldpadda som vi observerade i en kvart!
 
Garden of Fragrance
 
Och denna sista bild är från när vi gick och röstade med bultande (rosa) hjärtan. Vi vet väl alla hur det gick sen men just i denna stund var vi så nöjda och stolta över att vi gjort vår medborgerliga rättighet och skydlighet för första gången. Heja förstagångsväljarna!
 
Sedan tog de första 10 dagarna av resan slut och vi tvingades säga hejdå och på återseende till Maja och Elin med mycket vemod, och ungefär där lämnade jag er. På en flygplats på väg till Miami, South beach.....
 
 

Kommentarer
Postat av: Stickan!

Vilka otroligt vackra bilder :-)

2014-11-08 @ 10:43:27
URL: http://syrum.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback