London del 2

På måndagen var det dags för ännu mer markanad i form utav Camden! Varning för risk att gå vilse och blåsa bort, men vi överlevde dagen. Åt bra, billig streetfood som hjälpte till lite.
 
Här är jag på mitt nya favoritställe. Förutom att grejerna jag köpte luktar tre kilo rökelse så är jag väldigt nöjd med att ha fått frossa i denna "butik". Tyg i love you *ser förförisk ut*.
 
Vi pausade en stund vid denna mysiga, gröna kanal som matchade mitt hår.
 
Och så blir det ett snyggt glapp här igen mellan att vi åkte in till Oxford street och shoppade lite, tog en afternoon tea som sig bör i England, hämtade ut våra biljetter till kvällens föreställning av Les Misérables och åt middag. Superbra föreställning. Och Carrie Hope Fletcher som Eponine som var största anlening till att vi for var definitivt inte någon besvikelse. Bra kvinna detta, och sedan att hennes vänner Jack Howard och (min idol) Alex Day satt i publiken på läktaren mitt emot var knappast ett minus. De vinkade till oss och jag ville dö lite inombords. "Men vi ska inte störa deras privatliv" sa vi och gick inte fram till dem. Kan forfarande inte bestämma om det var mitt livs bästa eller sämsta beslut. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback