Nytt

Det här är mina två senaste tillskott bland styling-/badrums-/skönhetsartiklar eller.. ja.
 
Plattången är i alla fall från Amika och inköpt i deras lilla butik på Amsterdams flygplats efter en lång demonstration med en otroligt karismatisk tjej. Den har rörliga plattor och är helt fantastisk bra. Sen är den ju snygg också. Betalade ca 800 kr för den. (Lovisa köpte också en fast en rosa med spetsmönster).
 
Parfymen är Nicki Minaj's egna och jag måste erkänna att jag bestämt mig för att köpa den redan innan jag luktat på den. Tycker framförallt flaskan är råläcker och sen är jag ju alltid för att stödja all things Nicki. Har dessutom inte köpt en ny parfym på gud vet hur länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback