Street arten


I London fanns väldigt mycket fin street art. Här är några av de jag gillade tillräckligt mycket för att stanna och fotografera.


Denna och även en annan målning av ROA snubblade vi in i precis som med grisarna jag och Maja hittade i Bryssel. Roligt sammanträffande även om han till synes varit nästan överallt.








När Victor såg denna bild frågade han: "Är det du?" Ja vet ni vad? Ja. Det har jag bestämt nu att det är det.




Och de här två sista är mina två favoriter just för att de är så välplacerade. Gillar när miljöerna är väl utvalda och hela helheten stämmer överens.

Kommentarer
Postat av: olivia

men så jävla fint!

2012-04-16 @ 18:31:03
URL: http://svidning.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback