Mobilbilder London


Här har ni lite mobilbilder från London. En del kanske är lite samma men jag tänkte att det ändå kan vara lite roligt att se.


När vi åt på Ed's bästa diner och en bättre bild på min fantastiska pizza <3.


Smytog en bild inne i St Paul's fast man inte får hihih.


Vi var på perrong 9 3/4 mitt i natten precis innan tunnelbanan slutade gå också.


Och här har vi på första bilden en väldigt konstigt namngiven pub. Till min förtjusning såklart. Skrattade gott åt detta. Dirty Harry - okej. Dirty Dicks - njaeee.


Här är vi och dansar på bästa bästa Proud. Proud är för er som inte vet en klubb i ett gammalt stall (eller inrett som ett, jag vet inte?). Den ligger iaf borta vid Stables Market i Camden och är bäst. Där har de boxar fast med soffor och strippstångar istället för hästar.


Inne och hälsar på i Drop Dead's enda markbutik i Carnaby.


Äter pasta på Spaghetti house där de liksom stuvade in oss i ett konstigt hörn bakom en stolpe.


En egobild jag tog på fyllan på metron under onsdagsnatten. Fin. Och så utsikten från vårt rum på sjunde.


Sen åkte vi hem.

Idag har jag varit och lämnat in en av engångskamerorna jag tog med mig på framkallning. Filmen släppte inne i rullen när vi var borta så jag hann inte ta mer än kanske 10-15 bilder, men vi får helt enkelt se hur många det blir av det på fredag. På återseende.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback