Instagram



Jag tänkte bara tipsa om en grej. Jag hittade en ny liten fotoapp. Jag letar alltid efter nya sådana här. Denna heter Instagram och låter dig först fota en kvadratisk bild och sedan prova dig fram till ett filter som passar. Jag tycker att det är helt underbart att få välja effekt efteråt. Däremot är valmöjligheterna lite begränsade eftersom man inte kan välja ram separat. Men här är grejen: Den är helt gratis! Hittils har jag hunnit ta dessa fyra bilder. WUNDERBART. Leta upp i appstore och kör hårt, rock on, get kickin' osv.

Kommentarer
Postat av: frida

hej hur valde du en ram? har försökt klura ut det men det går inte så bra haha

2011-06-03 @ 11:16:53
URL: http://fridamagdalena.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback