I wish I could do better by you, cause its what you deserve

Eftersom båda mina datorer bestämde sig för att krascha samtidigt kan jag inte ladda upp särskilt med egna foton. Om man vill se riktigt bra fotografier kan man kolla in Amanda Berglund på Created to create istället för hon är riktigt duktig på riktigt. Amanda fotar ibland små projekt med egna modeller, dubbelexponerar analogt och använder polaroid.

Ibland när jag är tjurig och lite självömkande brukar jag vilja påstå att uttrycket "Det är inte kameran som gör bilden, det är fotografen" inte stämmer och att man måste ha en grym utrustning för att kunna utleva sin potential, men Amanda motbevisar mig totalt. Hon har samma digitalkamera som jag och fotar ofta med i princip samma objektiv, men är så ofantligt duktig att man nästan spricker... ändå.



Kommentarer
Postat av: Erica

aah! vill också!

2011-02-21 @ 10:06:12
URL: http://annuettbloggoffer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback