Someone said true love was dead, but I'm bound to fall for you



Lite silversvart sådär. Svart och vitt nästan. Vi pratade om det på psykologin igår, att tänka i svart och vitt. Tankefel kallas det tydligen. Precis som generalisering och att vara cynisk. Lite brudhäng och shoppingrunda idag och så grabbig grabbkväll ikväll. Bra balans sådär.

Jag tänkte lite att jag skulle få ett uppdrag av mig själv. Varje vecka måste jag ha bloggat minst ett inlägg i varje kategori. Lite variation liksom. (Med undantag för resa och 100pics för det kan jag inte göra en gång i veckan). Och så med det här inlägget har jag den här veckan avklarad. (Lite kär i den kimonoaktiga saken ovan, även om den nu smälter in lite i allt annat).

Kommentarer
Postat av: Erica

så. jävla. tack.

2011-02-13 @ 23:02:58
URL: http://annuettbloggoffer.blogg.se/
Postat av: elin [foto & vardag]

gud vilken härlig blogg du har, fylld med fina bilder! hihi, jag älskar verkligen fotobloggar :) du kanske är intresserad av att följa varandra via bloglovin? :)

2011-03-01 @ 16:53:22
URL: http://elinmargaretalanden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback