You're entirely bonkers, but I'll tell you a secret: All the best people are

Det blev allt en litet tur på stan. Vädret är ingenting att gråta över längre. Solen tittade fram. Jag mötte upp Nils som jag inte träffat på sådär en månad kanske, så det var bra, och spenderade min sista hundring på ingenting. Snopet men kanske bra. Nu är jag i vilket fall helt luspank och får använda mina dagar till att göra vettiga saker istället.

 

Som att gå på bio till exempel. Alice in Wonderland blev det.

Jag hade förväntningar som var höga som hus. Har ju verkligen längtat och längtat efter den här filmen sedan i somras.

Filmen var bra, men mest på grund av Mr. Depp och alla fantastiska animeringar. Själva filmen i sig var väl inte vad jag hade väntat mig. Jag läste innan att Emma tyckte att filmen var mycket mer Disney än Burton, och det håller jag verkligen med om. Jag hade väntat mig något lite dystrare, lite galnare, lite mer orginalitet typ. Det var lite för klyschigt. En gnutta förundran och en näve besvikelse.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback