And won't admit the damn thing isn't funny anymore

btw, det här kan vara det bästa som någonsin har gjorts. clipet är från Family Guy s6e5 (Lois Kills Stewie) och finns med på säsongsdvdn, men blev bortklippt från tv efter som FOX bannade det pga. våld, svordomar och sånt. därför är det spegelvänt på youtube för att det inte ska tas bort eller något i den stilen typ. hursomhelst är det lika briljant ändå. sjukt jävla awesome hahahha. ♥ (och ja jag kan ha en tendens att överglorifiera allt som har med Stewie att göra ok?)


Kommentarer
Postat av: Sanni

sv: haha ingen jävla aning får nå ryck ibland så då MÅSTE jag blogga. Det spelar ingen roll vad jag skriver det ska bara postas ett inlägg så jag bajsar inlägg atm...

2010-03-06 @ 08:57:04
URL: http://sannibananni.blogg.se/
Postat av: soffielilåff

OFTA du såg den utan mej! :O vi hade ju bestämt att vi skulle se den juuu :/

2010-03-08 @ 22:54:08
URL: http://snilss0n.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback