Göteborg

Sommarjobb och resor. Jag har sovit så mycket som möjligt och missat folk som nu drar iväg. Det kan kännas lite snopet, men man får väl se det som att sommaren är lång och att det kommer fler tillfällen. Imorgon sticker jag själv i alla fall! Ut till Göteborg med Amanda och Cecilia. Igår satt jag och tittade på schemat för Metaltown, och oj vad taggad jag blev!!! Det blir många fina Göteborgs-bilder lovar jag er. Göteborg är en sån fruktansvärt fin stad.

Bild

Söndagen är dock för mig fortfarande ett mysterium. På internet verkar ingen ha särskilt stor framgång med att sälja sina biljetter. Ja så om ni känner till nån som befinner sig i Göteborg i helgen och vill ha en billig biljett till Pier Pressure eller någon som ska dit och inte har något emot att jag hakar, så ring mig... eller skriv... eller nåt.

Kommentarer
Postat av: Ozciz

Göteborg är en fin stad ^^ Hoppas ni fåre yber!!

2010-06-17 @ 14:44:07
Postat av: Amanda

SÅ JÄVLA TAGGADDDDDDDDDDDDDDDDD!!!!!!!!!!!!!!!

2010-06-17 @ 18:03:09
URL: http://aamaandaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback