Our church is holding a revival tonight, step out of the closet and into the light

Min syster är räddaren i nöden. Vi var och såg hennes konfirmationsförhörsuppspel(...?) och jag fick med mig en laddare hem. Som tack för hjälpen får hon vara beredd på att ha kameran uppkörd i ansiktet hela morgonen imorgon när hon skuttar ut som ännu en Guds anhängare. Nog för att jag har mycket att säga emot konfirmationer kan man inte undgå att hålla med om att de vitklädda barnen med röda rosor blir rätt fina bilder. Hursomhelst tänker jag inte lägga ut några fler P&L-bilder. Jag insåg i min datorlycka att bildlyckan i Borlänge var desto sämre. Allting är suddigt, oskarpt och hemskt. Här får ni lite random slask istället, om ni nu orkade med texten och inte gav upp efter halva inlägget.








Kommentarer
Postat av: Emelie

Åh vilken fin bild på Ida :) Hon är världens finaste!

2011-01-01 @ 18:43:50
URL: http://esw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback