hon hade mycket att säga, men vad var det hon sa?

- jag hade grymmaste idén på vad jag skulle skriva som första kommentar efter en väl utförd strejk,
så jag skrev ner det på en lapp. tror du jag hittar lappen nu? nej.
jag återkommer när jag vänt mitt rum upp och ner i jakten på den försvunna lappen!
yo


- hehe...hittade just lappen och insåg att jag varit smått överoptimistisk om kommentarens kvalité.
jag tror vi alla blir lyckligast om jag struntar i den. Adjö.

Jag vill bara hälsa att jag är besviken, och att jag vill se kommentaren nu.

- jag kräver stonefacebilder+minst tre bilder på dig,
annars påminner jag dig om en viss clownfilm min fawesome vän!

MEN FAN, nu blev jag påmind bara för att jag skulle svara! fyfan. men rätt ska vara rätt, nu är vi ägda båda två.

- (Y)
DU ÄR SÅ JÄVLA UR FAS!

- pokemons ffs!
pikachu.

Kommentarer
Postat av: agnes

jag har verkligen kommenterat dåligt

2010-01-24 @ 20:09:29
Postat av: agnes,

http://owee.blogg.se/2008/december/schon.html#comment

jag är i chock

2010-01-24 @ 20:15:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback