Rocken spelar ingen roll längre, vad ska jag ta mig till baby?

1. Klicka upp spotify/itunes eller liknande
2. Klicka på shuffle.

Jag valde att använda min Markus Krunegård-spellista på Spotify.

Öppning:
Lev som en gris dö som en hund
Vaknar upp: Stjärnfallet
Första dagen i skolan: Prinsessan av Peking
Förälskar sig: Se på mig nu, vad tycker du?
Slagsmål: Kär i en borderline
Gör slut: Det är ett idogt jobb att driva ungdomen ut ur sin kropp
Bal: Genom tunna tyger
Livet: 5:e försöket
Nervsammanbrott: Dålig på vardag
Åker bil: Ingenting är vettigt 03:30
Tillbakablick: Hjälp
Bröllop: Allt gör mindre ont sen
Födsel av barn: Ibland gör man rätt, ibland gör man fel
Avgörande strid: Den som dör får se
Dödsscen: En hemlig plats
Begravningssång: Natt efter natt
Eftertexterna: Dystra utsikter


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback