I’m not crazy... or anything…



om jag var en färg
skulle jag vara ljust blå

om jag var en sång
skulle jag vara Superman (It's not easy) av Five for fighting

om jag var mitt i en dröm
skulle jag kyssa alla vackra pojkar och sväva mot horisonten

om jag var ett instrument
skulle jag vara en akustisk gitarr

om jag var en dryck
skulle jag vara en kall hallonsoda i glasflaska med ett gult sugör

om jag var en årstid
skulle jag vara en solig och körsbärsblommig vår

om jag var ett fotografi
skulle jag vara en polaroidbild av havet i motljus

om jag var en känd person
skulle jag vara Sandra Dee i början av 60-talet
(ung, blond, vacker, amerikan, skådespelerska, inne, och gift med Bobby Darin♥)

om jag var ett väder
skulle jag vara ett varmt stilla regn

om jag var en doft
skulle jag vara doften av varm asfalt

om jag var en känsla
skulle jag vara känslan av fjärilar i magen



Kommentarer
Postat av: Amanda

Jag tror du missade punkten: "om jag var awesome så skulle jag vara som amanda" :)

2010-01-19 @ 23:01:45
URL: http://aamaandaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback