GRAV

- galet nice pic dude!
jag börjar ana att jag känner ett geni, fast precis som alla genier vet du inte om det utan fortsätter gå omkring med din genialiska hjärna och beter dig som ett retard.

Bara schizofrenin som fattas nu då! Fast enligt Facebook är jag redan schizo, och fb never lies. Jag har nåt mitt mål! men frågan är var mina hittepåvänner är någonstans...

- hahahahah ibland älskar jag att du inte har något liv
hahaha jag vet visst äger det? du borde bli mer som jag

- ROCKEN SPELAR INGEN ROLL LÄNGRE, VAD SKA JAG TA MIG TILL BABY?
Jag tycker att du ska ta och spanka the cacaman för det är helt klart hans fel att du känner så

- tänkte bara säga att på alla dessa bilder finns beviset på att mitt ansikte faktiskt är rundare än ditt! förutom det rockar vi rätt bra
Vi rockar oftast rätt bra, i övrigt har du fel, som vanligt

- sluta förstöra kuddar!!
FÖRLÅT, men den slog faktiskt mig... den förtjänade det

- Kan nästan se framför mig hur du sitter där högst uppe och dinglar med benen!
ps. supernice bild!ds.
(dvs the original agnes)

Jag tycker att du ska sluta fantisera om mig... börjar bli obehagligt

- EY GANGSTER! kom på vilken krunegårdslåt som var lik den där ctrl+alt+del my heart, det är Det är ett idogt jobb att driva ungdomen ur sin kropp. Lyssna på mellanspelet, sinnessjukt lik introt till ctrl låten!!

Jadu lille g jag vill säga att sinnessjukt var en grov överdrift. sluta överdriva, det är för emos.

- jag kommer sakna ditt fönster när du flyttar! jag orkar inte haaaaga, där bor bara braintards. BRAINTARDS!
Ja det är mitt fönster du kommer sakna... eller hur. förresten så är det du som är braintard och inte jag. BRAINTARD!

Kommentarer
Postat av: agnes,

jag har ungefär tre saker att säga om det här, och det är:

http://fabskoog.blogspot.com/

http://fabskoog.blogspot.com/

http://fabskoog.blogspot.com/

2010-02-20 @ 22:47:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback