I can finally leave this sorry town behind

Nu är det så att jag har tänkt att försvinna en stund. Jag kommer tillbaka när julen är över och förbi. Firar de jul i Hua hin?

Jag har förberett lite inlägg åt er. Ni vet den här listan med saker att blogga om i 30 dagar? Jag valde ut mina 14 favoriter och från och med imorgon kommer det dyka upp ett nytt inlägg klockan 12.00 varje dag tills jag kommer hem på nyårsafton.

Sedan när jag kommer hem igen tänkte jag ha massor att visa. Förra gången jag var i Thailand köpte jag nämligen på sista dagen min kära eos. Under själva resan däremot gled jag runt med en värdelös kompaktkamera som fått spunk och överexponerade alla bilder totalt. Därför fick jag sitta och fota genom mina solglasögon så fort det var det minsta sol. Bättre lycka den här gången tänkte jag. Det här är det lilla jag lyckades rädda av bilderna från Thailand 2008:








Kommentarer
Postat av: Amanda

Men va!? Du sa aldrig att det var Hua Hin du skulle till?! Coolt! För när vi var där typ exakt samma datum som er mellan 2007-2008 så var vi i Ban Hua Yang just utanför Hua Hin! Lite epic! ;)



MEN HA DET SUPER TREVLIGT! (bli inte brun ;) ) och God Jul och Gott Nytt År! KRAAM!

2010-12-16 @ 15:22:33
URL: http://maandy.webblogg.se/
Postat av: kajsa

Ha det så bra där borta! Fy, det skulle inte vara fel med lite värme...

2010-12-16 @ 15:33:44
URL: http://kajsamarkstrom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback