Cause I just set them up to knock them down

Jag hade lovat Agnes för längsen att jag en gång i veckan skulle svara på hennes kommentarer eftersom hon inte längre har någon blogg som jag kan svara i. Det har jag varit dålig på. Nu ska jag göra en liten sammafattning av septembers och oktobers och augustis kommentarer (som fan inte varit många) och svara. (Grattis Agnes, skärp dig nu!!).

Oktober:
-hej
Hejhej!

Spetember
-jag kan meddela att jag gillar starkt när du bloggar onödiga inlägg.
Det gör jag med. Fast det gör jag inte, men... det gör jag.

-Jag har en känsla av att det fattas en näsa. men jag kan så klart ha fel!
Det är klart du har fel! :D

-
GALET snygga!
!!??!! JA..

-Oj, jag missade helt när du tog den bilden!
Och du skulle bara försöka tvinga mig att sluta kommentera.
Tydligen lyckades jag. För nog har det gått trögt på senare tid?

-Den där bilden var awesome!
Jag har ingen aning om vad du menar, men jag håller med!

-haha vad kan man säga.
Man ska säga: PILTRE

-Jag fick en kusin förra veckan! Lilla Max Melvin :D Våra små kusiner kan bli bbfs och du och jag kan rocka med dom.
Jag vet inte om jag vill rocka med bäbisar. Det verkar så pedofiligt, men Max Melvin verkar fett cool, och de kommer säkert bli bbfs föralltid! (Tills de har intern revolt och skiljs åt för att din kurre snodde min kurres brud, bastard).

Augusti
-helt galet bra ! dock tror jag inte dom tar sig in på favoritlistan
Ja jag håller med. Hela albumet är helt enkelt inte på den vanliga toppnivån. Jag är lite besviken.

Kommentarer
Postat av: agnes,

En kackerlacka kan leva i nio dagar utan huvud, innan den svälter ihjäl.

2009-10-21 @ 20:00:09
Postat av: agnes,

Visste du att den som dricker kaffe löper 66 % mindre risk att begå självmord.

2009-10-21 @ 20:00:45
Postat av: agnes,

En del lejon parar sig över 50 gånger om dagen.

2009-10-21 @ 20:01:28
Postat av: agnes,

Talet sju är ett lyckotal för regnbågen har 7 färger.

2009-10-21 @ 20:02:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback