Request

Eftersom becca så snällt ber om det så ska jag i samband med dagens bild berätta mer ingående om hur det var inne på Idol-uttagningen. Inne i huset blev vi under några minuter ombedda att samlas nere på stora golvet allesammans. Där fick vi alla låtsas-jubla mottagande mot låtsas-deltagare och sedan låtsas-slöa eftersom "vi var så trötta på att vänta på att få träffa juryn". Sedan visade det sig visst att juryn inte var där idag. Idag var det en fake-jury som sållade ut de bästa respektive sämsta. De ska få komma tillbaka på tisdag och träffa Baggarna och Andreas.

Jag är road. Tur att jag inte har någon skyldighet att hålla tyst om det här.

Nu kommer en bild på mig. Bered er på trubbel.

Japp där är jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback