I'm leaving on a jetplane, Don't know when I'll be back again

Nu är det nog inte direkt ett jetplan, jag åker inte riktigt än och jag vet när jag kommer hem, but still.

Nu ska jag dra iväg ett sista inlägg innan jag far. Planet ner till lund går imorgon bitti och sedan blir det sthlm. Jag kommer vara borta på prao i 10 dagar. Det oroar mig att jag inte kommer träffa en enda umebo på en vecka, kunna spela bas eller lira kh. Jag kommer sakna en massa folk. Det faktum att jag inte har någonstans att bo i sthlm ännu är lite problematiskt, men som sagt fosterställning och hoppas att det löser sig. Det brukar bli så.

Jag bad om 10 kommentarer. Jag fick inte det, och moralisk som jag är så verkställer jag faktiskt mina hot. Under två veckor tänker jag bara göra två inlägg. Ett för Agnes och ett för Kajsa.

Min moder har klart och tydligt berättat för mig hela veckan att jag måste ha städat rum innan jag åker för att få pengar i förskott. Det som är bra med att bo i källaren är att man kan göra allt i sin egen takt. Typ som att börja dammsuga klockan 2 på natten.


Fri bild (jag är med på den, jag lovar) och från och med nu har min praovecka börjat, så inga fler förpliktelser! Jag ska vara snäll och lägga in en bild imorgon om jag får internetacess och det räknas inte till mitt straff av er isf. Om inte så inte.

Kommentarer
Postat av: kajsa

kan vi inte få 2 inlägg var i alla fall?

2009-05-09 @ 16:59:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback