Dress up.

Jag ägnade tiden på stan till att prova klänningar (och några kjolar) på varenda värd butik jag kunde hitta. Vissa bättre än andra. Här är de flesta. Inte alla dock. (Rangordnade efter I-Like-Best) Ni får ursäkta mina blåbyxor och skabbskor.


Och så smög det sig in ett linne där på också.
Nu ska jag göra ett avtal med mig själv. Från och med nu och fram till sommarens slut ska jag inte använda byxor alls. Med undantag för sovande, gympa och träning, shorts, EXTREMA snödagar (de ska vara slut) och dant.

Från och med nu blir det alltså klänningar, kjolar, shorts, tunikor, långa tröjor och långa linnen.

JAG KRÄVER SOMMAR OCH VINTAGE! I Stockholm ska jag spendera alla pengar på vintageklänningar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback