This feeling I dread

Idag fick jag en komplimang för mitt hår. Det tyckte jag om. Mestadels eftersom det inte är särskilt härligt längre. Jag måste rusta upp det här. Så fort jag fått betalt ska jag lägga undan en hög för frisyr-purposes only. De ska spenderas i Stockholm. Vi far i augusti min mor och jag. Blir fantastiskt bra tror jag.

Idag var vädret fint så jag fotograferade lite här utanför. Resultat får variera. Ja det får de.



Idag överdriver jag alla kontraster. Underbart va? Och där, i det nedre högra hörnet på den första bilden bor vi nu. Jag och min far. Tänkte bara att ni ville veta det.

(förresten så gör min nya design att jag kan ha mycket större bilder, great ne? Det var huvudanledningen till att jag ändrade.)

(förresten 2 så har jag en bild på mig i den där nya tröjan. den är inte så speciell, utan mest bara randig och jag gillade inte bilden riktigt så jag lägger inte ut den, men om ni verkligen vill kan ni be så får ni den, annars slipper ni. puss.)

Kommentarer
Postat av: Gossipanka

JAG TKR OM DIN TEGELBILD :D

Och bilden på tröjan kan jag väl se på då, bara för att jag vill ha något att ha en marddröm om :]

2009-07-15 @ 02:58:48
URL: http://gossipanka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback