Those words that you said, they get stuck here in my head

Kameran är full av gårdagens bilder. Laptopen och kamerasladden är inte helt oväntat i stugan. Så dit och tillbaka innan bilderna nåt bloggen. Hur länge blir det då? Vem vet?

Jag kan dela med mig av att jag har beställt provbågar från Favoptic. Det är skitsmart. Helt gratis och villkorslöst att få provbågar hemskickade, prova, och sedan skicka tilllbaka, med eller utan beställning. Till och med returportot betalat. Så jag skickade efter två liknande bågar. Den ena är smalare och den andra ser ut såhär:

Det är unisexbågar. Jag lovar. De såg grymt mycket bättre ut på honom än den kvinnliga modellen dock. Hon var ful.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback