Kolikbarn

Det var väldigt längsen jag bjöd på en ordenltig egen bild. Det kan bero på att mina idér är döda. Det kan också bero på att mitt enda fotoredigeringsprogram för tillfället heter så mycket som 'Windows Fotogalleri'. Jag kna göra hyfsade grova ljus-, ton-, och färgredigeringar, men absolut inte fullt så bra som i iPhoto, och absolut inget i jämförelse med Photoshop. Åh vad jag saknar photoshop. Jag måste skaffa tillbaka det snart. Jag vet inte hur bara. Ni ska i alla fall få en bild på mig i Håkan Hellström-tröjan jag köpte i Borlänge. Jag älskar den så mycket.

Det är alltså artwork:et från 'Ett kolikbarns bekännelser' i sepia och utan text.

Kommentarer
Postat av: agnes,

Den tröjan har jag också! den är niiicee

2009-07-03 @ 21:24:53
Postat av: agnes,

Den tröjan har jag också! den är niiicee

2009-07-03 @ 21:25:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback