DIGITALNOOB

Jag har suttit och läst senaste numret av 'DigitalFoto'. Sanningen är att det står en himla massa bra grejer. Jag lär mig dock ingenting. Det enda som händer är att jag blir avundsjuk på alla underbara kameror som annonseras om och som jag verkligen inte har råd med, och på alla snygga bilder som andra tagit som jag inte kan ta. Jag blir arg. Det är lagomt orättvist. Fan också. Jag fotade lite här utanför. Det blev skit. Jag upptäckte dock att pappa har en fin uteplats. Det visste jag inte.

Idag har jag skurit mig i fingret, frysit i mejerikylen, handlat mat, sett filmen 'Anamorph', lagat mat, och spillt läsk på min kamera.

Imorgon ska jag sälja jordgubbar hela dagen. Fantastiskt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback