T700 strikes again.

Lycka är smulpajsdeg bakat till 107.0 Umeå Rockklassiker - Tidernas bästa rock. Förutom när dom spelar Message in a bottle. Den är INTE bra. Dessutom är det mobilkamera! Hallå den sög inte röv? Det var ju extermt dugligt! We like. Nils bara ljuger. Jag kan visst använda USB mellan mobil och Mac. Jag har dessutom upptäckt att jag kan styra muspekaren på datorn med mobilen och ringt mitt första videosamtal. HUR COOLT ÄR DET INTE? Jag är lagomt impad. Asså varje dag ska jag sitta och surfa med datorn via mobilen. Det kommer äga. Sug på den. Nej den är för fin. Gör det inte.



Blondinbella åkte just ur Let's Dance. Det var då både synd och rätt så najs. Fast vad spelar det för roll? Jag tittar ändå inte på det programmet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback