Stämpel.

Igår stämplade folk tydligen varandra på bussen. Turligt nog var jag inte med då. Jag har för mig att de stämplade mig med, men jag har förträngt det. Agnes fick bli minifjortis. Jag tror hon ville hämnas genom att stämpla mig som rockemo senare. Jag la till party för att piffa upp det lite. Så jag blev alltså Partyrockemo. Sedan sa Nils att han skulle samla bla. emos på en ö och spränga den. Då fick jag vara "Nej du är inte emo, jo det är du, nej men inte nej, jooo, eller jo, ibland, nej, ibland 10% emo och ibland 100% emo".

Jag tänker inte kommentera det här. Haha dagens skämt. Det tänker jag visst. Fånerier. Jag är inte en sådan där "Emo är en musiiikstiiiiiliiill aaaahhirihirwihiihihihi *whine*", men jag är lite mer: fuck you. Haha nej vänta jag är inte sur, men jag fattar bara inte. En del tror säkert att jag tycker att jag själv är emo. Sådana människor hatar jag. Det är töntigt att säga att man själv är emo. Ibland driver jag med det. Folk förstår inte min ironi. Sådant är tråkigt. Något annat tråkigt är att stämpla folk. Jag stämplar bara fjortisar. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback