Off and away

Jag hängde runt på stan från 2 till 7 och då vankades mat. I övrigt hade jag inte ett ett piss på hela dagen, så hungrig som en varg var jag. Jag insåg på väg till bussen att jag hade glömt frukosten stående på bordet. Sedan glömde jag bort det igen och insåg vid 4 att jag fortfarande inte ätit något. Samtidigt insåg jag att jag inte kunde äta mat kl 4 eftersom det skulle förstöra för middagen. Junkos japanska restaurang Sagami har legat borta vid E4:an en tid nu, men jag hade sorligt och bedrövligt nog ändå aldrig varit där. Så därför sa jag till min mor och far att det var där min 'födelsedags'middag skulle hålla hus. Jag funderade på om det var tråkigt att ta sushi istället för någon annan mer unik rätt, men jag tror att jag gjorde ett bra val ändå. De hade ett stort utbud och jag provade en del nya saker.

Min mobil hade ca 3% batteri, men jag lyckades hafsa till mig en rätt dålig bild över maten ändå. Bättre än inget som vi säger.

Som ett tecken var stan full av Sakurablommor upptäckte jag. Okej jag överdriver, men jag såg några affärer som smyckat med lite bekanta rosa blommor. I rosa tema inhandlade jag lite rosa armband. Skaffade mig äntligen hyfsad kajal och dipliner. Mina Kanebo har börjat blotta sin vita penselfärg, vilket har gett mig lite panik på senare tid. Sist men inte minst tog jag en snabbspurt på slutet och köpte ett par svarta små shorts. Jag har många gånger stått vid garderoben och tänkt att om jag bara hade ett par svarta shorts nu skulle det gå. Saken är den att när jag kom hem letade jag igenom garderoben, men hittade ingenting att ha till mina nu ägda shorts, men det gör inte så mycket. De är jävulskt snygga ändå och jag får se till att hitta något passande senare. Bilder nu då.

Just det! Jag har också hittat mina drömskor som ni kan se på bilderna ovan. Det blir nog köp alldelens strax! Åhå så de är fina. Jag har också kommit i underfund med att jag faktiskt inte hatar mina ben längre. De är helt okej. Framsteg. Nu ska jag bara beklaga mig över min överkropp ett tag till så ska ni se att det löser sig.

Hör ni vad min blogg håller på med? Jag vet inte riktigt vad jag ska tro, men jag är orolig. Vi pussar på det här inlägget och hoppas på att framtida inte ter sig åt samma håll. Eller... jag vet inte.

Fashion eller Japan? Mina kategorier börjar ge mig seriösa dilemman. Bor vi inte i ett i-land så säg?

NU MÅSTE JAG KOMPSENSERA MED NÅGOT ROCKIGT OCH COOLT.
ROCK ON, JAG ÄR BEATET.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback