nödstöd.

Titta! Nu har jag ju faktiskt satsat och klättrar upp i fönstret till och med. Jag gillade inte den här bilden egentligen, men den fick lite respons så jag började gilla den mer. Den har ändå viss charm. Typ. Aa jag vet inte. Jag tror fortfarande inte att jag skulle bevaka mig själv riktigt, men jag är på rätt spår tror jag iaf. Jag kände iaf någonting när jag gjorde den här bilden, vilket jag nästan hade slutat med. Nu står det iaf lite text på bilden vilket det inte gör på min bdb eftersom jag inte ritkigt gillar det. Men är det lyrictema så är det. Vänta nu... jag gjorde lite iPhotoredigering på den andra också efter att jag sparat photoshop-filen. Men bryr man sig inte så märks det nog inte särskilt mycket. Bra då vet vi.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback