Lovesick



Jag fick födelsedagspresent av Agnes. Ettiketten var fin.
"God Jul Födelsedag Oliven93 *:P omgjord till :D*". Jag har sparat den. I paketet låg.. 21 små paket. Jag blev paff. 21 öppningar senare hade jag 20 hjärtklubbor och 1 blå tuffing. Kawaii!! Så nu är Dagens bild tillbaka med en klubba i fokus. De luktar Play-doh-lera bara så ni vet.

Jag insåg att den är mkt snyggare utan text, men är det text-tema så är det. Det är dock ett måste att se den utan så därför avslöjar jag min dA för er idag. HÄR ligger den! *Klick Full size*

Hade jag kört den som mun på fredag hade jag sluppit texten, men inte orkar jag vänta så länge..

Texten kan vara tagen från typ.. vilken låt som helst? Jag väljer dock att säga att det är Lovesick - Broder Daniel.

Nu sitter jag och letar efter inspiration och försöker göra läxan som fröken Agnes har gett mig. Jag måste skriva en låt till i morgon. Eftersom jag och melodier inte lyckas hitta varandra så går det si så där med det. Jag ska få till nåt rockigt och coolt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback