マニキュア.

Tänkte bara visa naglarna jag gjorde igår natt. Som sagt var det mitt i natten. Klockan var typ 4-5 och jag var nog inte så klar i huvudet. Dessutom hade jag bara mina uberkorta naglar och mitt limklumpklet till svart nagellack att arbeta med, så det blev väldigt slafsigt och... ja. Fast jag måste säga att kanten mellan vitt och svart faktiskt är rakare är den ser ut. Den är faktiskt grymt rak på alla naglar. Dock ligger det glitter lite väl vågigt och klumpigt så det ser förskcäkligt ut även därför. Så imorgonbitti åker det bort och så skaffar jag lösnaglar och letar fram mitt RIKTIGA svarta nagellack.

Eller så gör jag något helt annat. Så här eller som vanligt orkar jag bara inte ha det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback