Jigsaw.

Ja det kanske har framgått tidigare, men min senaste filosofi att går ut på att Jigsaw tar alla emos. Jag tror att regissörerna till Saw-filmerna har för avsikt att skrämma alla emos från vettet. (Jigsaw tar folk som inte uppskattar livet. För er oallmänbildade jävlar). Mörkt skulle det vara. Hel kolsvart och så skulle man bli stucken av en massa vassa nitar och säkerhetsnålar. För att inte nämna rakblad, fast det beror helt på hur man levt. Är man ingen cuttare blir man nog inte cuttad. Eld skulle nog försöka inspela på något hörn också. Att man börjar brinna på ett eller annat vis. Samtidigt som det är kolsvart givetvis. Fan vad blod det skulle bli innan man dog. Det mest ironiska skulle vara om man blev strypt av en choker.

Jag borde sluta driva med mig själv, men för en gångs skull var jag 100% logisk. Okej 99%. Det här är inte bara min senaste filosofi utan självklart också min senaste skräck. Jag är livrädd för Saw. OCH DOCKAN! Den kommer vara överallt. Grisen också för den delen, (vegeterian snack ni vet).

Så nu vet alla hur jag kommer dö.

Kommentarer
Postat av: Ronja

jaaa, veeeem? hmmmm.. (A)

2008-09-02 @ 16:00:22
URL: http://ronjaengberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback