Kunskap är makt.

Under min tid i Skellan har jag lärt mig många nya saker. Tex. som att de är helkorkade där eftersom ingen hänger på Mcdonals som till följd av det är nedstängt, hur man tömmer en kartongpressar Orwak och att Semper gör både Barnmat och chokladpulver. Den allra viktigaste kunskapen jag fick var trots allt att folk snattar hälsokostpreparat. Det måste alltså helt logiskt vara så att de som snattar mest i samhället är tjocka människor. Jag har aldrig litat på tjockisar. De är sådana där smusslare. Det är därför de är just tjockisar. De smusslar undan mat. Sedan smusslar de när de äter maten i smyg. Sedan smusslar de bort alla spår efter sig. När de väl har blivit smusslare klarar de helt enkelt inte av att sluta. Det är beroendeframkallande att smussla. Är man sedan tjock är det mkt lättare att smussla. Då kan man gömma saker under kläderna och i fettet. Ingen märker något eftersom att alla reagerar med ett: "Gud vad tjock" och intet ont anar de att denna luring egentligen är en chokladkaka smalare egentligen, än så länge. En annan anledning till varför man inte ska lita på tjocka människor är att man aldrig vet när de anfaller. Är man inte på sin vakt kan de hoppa på en bakifrån. Att bli mosad av en tjockis är inget trevligt sätt att dö. Det kan jag lova.

Slutsatsen av det här är alltså att man alltid ska ha ögon i nacken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback