Idag var ...

Idag var det gymnasiebesök. RAWRRR! Så jävla svårt att välja resten av sitt liv. Etoo.. det blir iaf Uppcon.09 <3 och hälsokontroll och blodprovsgrejs är bokat och schemalagt. För första gången på länge känns det dock som att allting kommer att lösa sig! Det kommer inte bli som förut men vem lever i det förflutna? Okej jag oftast men jag klarar det ändå. Jag sa att jag skulle ta mig igenom det här och jag är påväg! Jag regerar. Man kan ligga lågt och initiativa samtidigt. Om det går åt helvette ändå är inte upp till mig att bestämma, vilket suger. För jag hade lätt valt att det skulle lösa sig men whatever. Om det går skit förlorar jag ju knappast något om man jämför med nu aight? Så go for it! Jag klarar det här! Jag försöker iaf, jag försöker!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback