If I ever hurt you your revenge will be so sweet because I'm scum.

HAHAH nu ska erkänna en ganska rolig sak. Jag satt och lyssnade på skitradio (Rixfm), eller snarare var det min mamma som alltid envisas med att spela det i bilen men whatever. Iaf så spelade de Come undone med Robbie Williams. Den låten är bara blääääk MEN för första gången tog jag och lyssnade till texten. De som har skrivit själva orden är genin. Robbie skrev den tydligen om sitt kokain missbruk men för mig har det en annan betydelse. Kanske inte själva meningarna som är uppenbart om knark men jag tolkar en del av grejerna på mitt eget vis. Det får mig att må bra. De som hjälpte honom med musiken är dock loosers, och han är en looser själv men där har han faktiskt lyckats. Grattis Robbie. Du är pyttelite mer än bara crap. Sen att ingen popartist skriver sina texter helt själva är ju en annan sak.

Det här är nog min favoritdel. Simpelt men klockrent.

So need your love, so fuck you all
Im not scared of dying I just dont want to

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback