Lättja.

Okej vill ni ha en bekännelse? Jag kommer inte lägga ut bilder från midsommar. Pga. vädret så blev det ingen båt till Norrbyskär utan vi stannade på fastlandet i Norrbyn. Vilket innebar:

*Ingen midsommarstång
*Ingen dans
*Ingen levande musik
*Inga flickor i vackra klänningar eller kjolar


Dessa faktorer ledde till att jag inte orkar lägga ut bilder. För de blev helt enkelt särskilt bra.

Jag kan dock sysselsätta er med en annan sak.
Jag tröttnade rätt fort på min färglösa nya design så jag testade att göra en i färg. Nu kan jag inte bestämma vilken som blev bäst så hjälp mig. Problemet med den nya rosa är att färgerna på header och bakgrund inte är de samma i Safari, (Kanske inte IE heller. Vad vet jag?), men det ser utmärkt ut i eldräven.

Den andra ser ut på det här viset.
Jag suktar efter åsikter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback