Hemlig tandborste.

Idag har jag som uppdrag (från mig själv) att hitta en hemlig tandborste. Det ska jag berätta att hemliga tandborstar är det ont om. Med hemliga tandborstar får man hemligt rena tänder. Alltså tänder som bara är rena i hemlighet. Jag känner många som använder hemliga tandborstar men ändå har jag aldrig fått se en enda en. Ja, jag KÄNNER folk som använder hemliga tandborstar men det betyder inte att de är mina VÄNNER. Jag skulle aldrig bli vän med en sådan människa. De är äckliga. De hemliga tandborstarna är INTE utrotningshotade även om det verkar så och även om så borde vara fallet. Därför ska jag utrotningshota de hemliga tandborstarna.

Hemliga tandborstar. Om ni inte utrotas nu kommer jag att hitta er och kapa av er på mitten. See how you like it.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback