Design.

Nej nu blir det ny design igen. Den är sparad och färdig så nu väntas bara att servershietet kan ta och ladda klart det en aniiiing snabbare. Den går i svart och vitt. Det beror på någon av de här anledningarna:

1, Vitt är alla färger och svart är ingen färg. Alltså allt och inget.
För det jag skriver handlar om allt och inget.
2, Hela jag är en helt underbar färgexplotion så därför måste det kompenseras
3, I mitt sinne är allt svart och vitt. Det finns inga nyanser i tillvaron.
Allting är antingen gott eller ont.
4, Jag är färgblind. Därför är det säkrast så när jag gör den.

Egentligen är det ingen av de anledningarna. Det råkade bara bli svartvitt för att jag kände för det och för att det var snyggt, men jag kan ju alltid låta er tro att jag är djup. Mjau.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback