Busringningar.

Något oerhört avskyvärt. Missförstå mig inte busringninar är roliga. De är riktigt roliga. Folk borde busringa mer enligt min åsikt, men då ska det vara på riktigt. Typ som min syster roade sig med ett tag och ringde till folk och låtsades vara deras gamla klasskompis som man tappat kontakten med eller något roande. Däremot busringningar som den jag fick för ca 3 minuter sedan... ett samtal med dolt nummer och när man lyfter på luren sitter den andra helt tyst i flera minuter. Hur roligt är sådant på en skala? Jag öppnade min telefon med ett: hallå? *dödstystnad* *mera dödstystnad* *ännu mer dödstystnad*. Jag sa: Buuuuuuu och sedan lade jag på. Tänkt så otroligt roligt denne busringare fick nu. Eller kanske inte? Nej precis. Helt meningslöst och tråkigt. Nästa gång ska jag skrika i telefonen. Leka mentalt stört psykfall och bli helt hysterisk. Är busringaren fortfarande knäpptyst får iaf jag mig ett gott skratt därefter. Skrattar bäst som skrattar sist och allt fick en mening igen. Oh La La.

Bra busringnigar:
Har ni pizza med apa och lök?
Jag ville bara säga godnatt.
seveeen dayysssss *klick*
Heeeeeeeej! Minns du mig? Inte? Men det är ju jag, Kurt!
KuckeliKuuuuuuuuu.

osv.
egentligen det mesta med ord.

Nej nu kom jag på något ännu bättre. Jag ska leka tysta leken med de jävlarna.

Kommentarer
Postat av: Josiee

nej fy:) busringningar skall vara wellplanned;)

2008-06-18 @ 04:51:10
URL: http://josieeme.blogg.se/fashion/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback