Än finns det tusentals tårar kvar.

Jag undrar hur mycket en människa kan gråta innan tårarna tar slut? Det har varit många tårar.

Natten till tisdag var bara en massa tårar. Resultatet av dem var bara positivt i slutändan. Det är tårar jag kommer minnas föralltid. Som det bästa som någonsin hänt mig.

Natten till onsdag var bara en massa tårar. Resultatet av dem var bara negativt i slutändan. Det kändes förjävligt och jag grät och spydde om vartannat hela natten. Det är tårar jag kommer minnas föralltid. Som det värsta som någonsin hänt mig.

Natten till torsdag kommer bara bli en massa tårar. Vad resultaten blir återstår dock att se. Om det slutar i katastrof kommer det bara att bli värre. Då kommer tårarna bara bli fler. Om det är positiva tårar kommer ALLT lösa sig. Allt kan komma att bli bra igen. Livet kommer få en ny vändning. Om inte kommer den vändningen komma förr eller senare. Allt kommer lösa sig (och bli bättre igen, om du har pengar i fickan eller ett ess i din ärm). Några tårar kan komma att förändra allt.

Även fast timingguden kan ta sig. För timing har jag inte mycket av för tillfället.
Från och med nu kan ingen klaga att jag inte skriver mina känslor i min blogg. Det är allt jag har att säga.

Än finns det tusentals tårar kvar
De var dina att ge vem som helst
De är de dyrbaraste smycken du har
Så be aldrig om ursäkt igen
Äntligen passerar vi deras gränser

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback