Lördagar.

En del (med vilket jag menar alla) lördagar (med vilket jag menar helger) brukar jag sitta (med vilket jag menar säcka) och filosofera (med vilket jag menar tänka) över vad andra ungdomar (med vilket jag menar folk i min ålder) gör. Oftast (med vilket jag menar alltid) föreställer jag mig över hur andra umgås. Det kanske finns en anledning att typ jag är den enda (med vilket jag menar typ 5 till) som är online på msn på lördagkvällar (med vilket jag menar helger). Jag brukade vara rolig (med vilket jag menar påträngande) och göra något vettigt (med vilket jag menar umgås med människor) på helgerna.Troligtvis (med vilket jag menar definitivt) är alla ute ikväll. Kanske (med vilket jag menar inte) tar folk det lungt (med vilket jag menar leker Olivia) helgen innan jul just för att det är helgen innan jul (med vilket jag menar idag). Nej. Själv sitter jag och spelar (med vilket jag menar nördar) Hamster Flight. Det är typ det roligaste (med vilket jag menar töntigaste) som finns. Jag har ett hisskeligt rekord på 643 poäng som jag planerar att slå. Avundas mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback