HAHAH.

OKEJ! Det här är lite fail men ajaaaa. Jag kämpade ett tag om jag får säga det utan att låta patetisk. MEN AJA. Det är depp idag vilket inte passar alls för jag är på så jävla bra humör idag. Av någon konstig anledning har jag typ lekt mentalt störd och legat på golvet och skrattat för mig själv. Så därför... säger bilden typ..: "Idag är det depp så man måste vara ledsen men egentligen är jag glad!", om man nu ser ansiktsuttrycket på andra sidan ens? Ja det är ju inte överdrivet muntert där kanske men det kan bero på att jag ser ut som ett mongo när jag ler ordentligt okej? Det där är jag när jag drar ett anströngt "leende". AJAJAJAA det är fail men passande så lev med det. Håll för hälften i taget så ser ni kontrasterna. Jag lovar.

Jag har nu 2 julklappar kvar att köpa.


Kommentarer
Postat av: carro

hej. ville bara säga att ditt hår och hörlurar äger. snugg blogg oxå :'3

2009-05-03 @ 11:11:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback