Ring bank-akuten, bankdirektörn är skjuten

Några hemlisar

- Man kan se på ett ungefär hur jag mår för tillfället genom att titta på mina händer. Under perioder av stress, ångest eller onormal tankspriddhet brukar de vara ganska förstörda efter otaliga gångers bitande på nagelbanden och rivande i naglarna.

- Jag är en hopplös romantiker och är väldigt bra på att bli kär i kärleken ♥. Även om jag inte har så lätt för att bli just kär är jag helt lost på tanken om kärlek. Det är lite pinsamt sådär tycker jag.

- Tittar man på sidorna under 2007 i min dagbok hittar man ord som "jah" (jag), "pojks", "dt", och "phint". Sen står det också "GAAAH" antalet gånger, blandat med lite underline-smileysar. Typ den här o_O. Okej att alla är barnsliga och töntiga i 7an men det där är endast jobbigt att titta på. Man vill nästan kräkas lite.


*snygg blink*

- Jag är väldigt drogliberal, även om jag nu inte använder droger själv. Jag tycker helt enkelt att om någon vill röka på etc. ska hon/han få välja själv att göra det. Jag tror att det har att göra med att jag är väldigt grovt liberal rakt igenom helt enkelt. Det finns en video på youtube där Alexander Bard pratar lite kort om avkriminalisering av cannabis som jag tycker är värd att titta på. Jag lägger in den här under.

- När jag fastnar för en person, typ blir imponerad av någon med snygg stil, verkar skön eller ja... någon som jag fastnar lite extra för på något sätt så får jag riktigt läskiga stalker-drag och tar reda på ALLT om personen och försöker hänga med så mycket som möjligt i deras liv, utan att lära känna dem liksom. Jag skrämmer mig själv ibland.

- Alla har fula dagar, men något ganska intressant är att om jag somnar gråtande/nygråten sväller mina ögonlock upp under natten. Om jag tycker att jag är ögonlockslös i vanliga fall är det ingenting mot för detta. Det är ganska kul men lite läskigt också för jag kan inte öppna ögonen mer än några centimeter MILLImeter när det händer trots att det känns som vanligt. Det ser faktiskt helt sjukt kul och mongo ut. De gånger det hänt på en vardag har jag stannat hemma från skolan. Det var väldigt länge sedan det hände nu, men nästa gång ska jag försöka ta en bild på det.

såja. Det var mina confessions för den här gången. Feel free to do the same eller nåt. Jag vet inte. Nu ska jag göra något vettigt istället.


Kommentarer
Postat av: Vicky

kan inte öppna ögonen mer än några centimeter

--

Olivia, det vore läskigt om du kunde öppna ögonen mer än några centimeter.

2011-03-24 @ 09:42:33
Postat av: Olivia

menade millimeter ju :(

2011-03-24 @ 11:13:19
URL: http://owee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback