En liten update

Hej mina små darlings! 
Här har det varit tyst ett tag igen.
 
 
Två anledningar:
 
1. Vintern har varit lång och frusit min själ. Kylan och gråtonerna är så jävla oinspirerande. Det blev inga bra bilder och så hamnade jag i någon form av depression i år igen. Det är något med mig och vintern som verkligen inte klickar.  
 
2. Snön tinade bort och med det kom även inspirationen tillbaka. Var ute och fotade lite grann med snyggot till vän jag har vid namn Elin, men vet ni vad jag gör? Jag tappar kameran i asfalten (i ett försök att ta en snapchat..) och nu startar den inte längre :') ska se om jag kan få tag i en kortläsare så att jag kan haffa i alla fall bilderna vi tog den dagen men sen kommer det bli lite torka på fotofronten igen tills jag får det fixat. (so worth it...) 
 
Fick dock idén via Ronjas blogg att läsa igenom min gamla dagbok, men jag har ännu inte bestämt om jag vill publicera något eftersom det inte är särskilt vackert utan mest fult och trasigt, men det kanske är spännande ändå? Har i alla fall en grej som är vacker och som kanske dyker upp senare. MEN det som faktiskt är fantastiskt med boken är att varje rubrik är en låt som antingen förklarade vad jag kände eller som jag bara tyckte var jävligt bra just då. Slängde in låtarna i en Spotify-lista och det kan vara den bästa listan någonsin. Här finns den om någon är intresserad av det.
 
 
Följer någon fortfarande denna blogg? Är någon annan intresserad av att veta vad jag gör/tänker/känner/är fortfarande? Läser ni även om jag bloggar utan feta foton? Jag har liksom gett upp ambitionerna att detta måste vara en visuellt vacker plats så utan vidare krav skulle vi kunna kommunicera lite här bara. Om ni vill det. Är ni kvar? För om jag bara gör detta för min egen skull kan jag hålla mig på tumblr och instagram tills jag fått ordning på kameran eller något mer spännande inträffar, men jag hänger gärna här också! Bloggar någon ens fortfarande????
 
Det var allt jag hade på hjärtat denna gång. Tyck gärna något, ananrs hamnar vi nog i samma glömska igen.
 

Kommentarer
Postat av: Amanda

SOM JAG LÄNGTAT EFTER DENNA DAG!! KÖR BARA KÖR!!!

Svar: SATAN VAD SNABB DU VAR! KBK!
Olivia

2014-05-07 @ 21:48:40
URL: http://www.amandanilsson.se
Postat av: MYSN

WILKOMMEN TILLBAKA!

Svar: Tack mysn!! He känns bra å va här igen
Olivia

2014-05-07 @ 22:48:47
Postat av: Ronja

go go go med fula trasiga blogginlägg! bästa terapin!!

Svar: blir mest deprimerad av att läsa dock. tycker så synd om mitt gamla jag :(
Olivia

2014-05-08 @ 09:36:21
URL: http://ronjaengberg.blogg.se
Postat av: David Merander

Svensk vinter är tamefan helt ovärdigt, varje år frågar jag mig sjäv vad jag gör i det här landet på vintern. Och ja, bilder är bra men tankar är bäst, och vackrast, men sen är jag en såndär psykiatrinörd som kanske har lite vinklad syn på den saken. Menmen, nu är det vår å sommarn är på intåg! Välkommen tillbaka!

2014-05-08 @ 12:48:10
Postat av: olivia

jag läser gärna det du skriver! jag är också fast i frågor om blogga fortfarande är värt men jag tycker att du ska fortsätta blogga!

Svar: alltså jag tycker ju att det är roligt fortfarande men jag vet inte vad man ska blogga om? skriver man typ: hej det här har jag gjort idag, eller skriver man djupa saker, eller hur gör man???
Olivia

2014-05-08 @ 13:33:41
URL: http://svidning.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback