Sista dagen med TMNT

Såhär såg det ut i måndags när vi hade den sista dagen när alla i mitt bästa tjejgäng hade tid att ses samtidigt. Vi gjorde en heldag av att bara umgås och bocka av några aktiviteter vi länge pratat om. Sen när kvällen trängde på åkte vi hem till Amanda, beställde pizza till dörren och åt middag på balkongen. Sen kom Filip hem och hängde med oss en stund innan det var dags att säga tack och hej. 
 
Och så var det med den sista gången jag kommer träffa alla mina brudar samtidigt på minst ett år eller två eftersom vissa fått för sig att skaffa ett liv och flytta till Stockholm respektive San Fransisco. Sorgen.. 
 
Men innan San Fransisco är aktuellt hinner jag spendera en kvalitetsvecka med Maja. Vi åker nämligen ut en sväng i Europa från och med imorgon och det kommer bli hur bra som helst. Se fram emot att höra om det sen. Latero!

Kommentarer
Postat av: Elin

Ja sorgen! Men hur kul kommer det inte att träffa alla igen sen??? Supermega kul!! TMNT for the win! Asså fail på oss att vi inte gjorde en gruppkram... :/

Svar: Haha hur har vi fortfarande inte gjort det? Eller ja nu är det ju för sent men ändå va
Olivia

2013-08-08 @ 21:04:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback