Bullmark

Igår tog vi en tripp till Filips hemby Bullmark.

Gick till lilla, lokala Ica för att hälsa på Maja på jobbet och köpa glass. Sedan stekte vi i solen ett tag.
 
Tills vi bestämde att det var dags att gå ner till sandbanken.

En modellko.

Så hoppade alla i badet förutom jag eftersom jag för tillfället går på överdrivna mängder otrivin, ipren, strepsils, ghanapiller osv. Satt istället på bryggan och avundades + fotade. Men det var det ju nästan värt för det blev några riktigt bra bilder tycker jag.

Sen satt vi på bryggan och solade ett tag medan det kom alla möjliga andra badgäster, men då tyckte vi att det var dags att gå tillbaka igen.

Där bjöd Filips föräldrar på gudomlig middag (har ätit pinsamt lite grillat i sommar).

Och så for vi hem igen med paus för att hälsa på Elin på jobbet. Och så hann vi vara hemma i hela två timmar innan vi tyckte att det var dags att ses igen för att titta på film. Och så kan det vara när man har kompisar som är lite för svåra att skiljas ifrån (men snart tvingas till det ändå....).

Kommentarer
Postat av: En flicka som är stark

Så himla härliga bilder!!

Svar: Tack vad glad jag blir!
Olivia

2013-08-07 @ 13:08:09
URL: http://jessi91.spotlife.se
Postat av: Amanda

Men gud var du tvungen att skriva sista meningen :'( :'( :'(

Svar: Då kommer du inte gilla nästa inlägg vill jag lova
Olivia

2013-08-07 @ 14:14:48
URL: http://maandy.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback